Biztosan Te is hallottál már az énmárkáról, vagyis arról, hogy mik azok a tulajdonságok, külső megjelenési jegyek, kommunikációs készségek, amiket jó, ha birtokolsz. Az énmárka azonban nem csak az erősségek hangsúlyozásáról, hanem a gyengeségek megismeréséről és egy hiteles kép felépítéséről szólnak.

Mostanában maga az employer branding egy nagyon trendi, és hangzatos szó. Építsük  a munkavállalóinkat, az elégedettségüket, kérdezzük meg mit akarnak, kérdezzük meg, hogy akarják. Sokan úgy gondolják, ha fizetésemelést adnak a munkavállalóknak, attól minden jobb lesz. Persze, az életszínvonala lehet, hogy növekedni fog, de az elégedettsége a munkahelyével nem biztos, sőt, ha még több felelősséget tesznek rá úgy, hogy közben nem adnak neki megfelelő támogatást, biztos hogy rövid időn belül kilép. Az employer branding nem egy rövidtávfutás, hanem inkább egy maraton, amelynek számtalan olyan pontja van, amit érdemes megfogadni.

Viszont egyelőre maradjunk a Te saját márkádnál. Mi is tulajdonképpen az énmárka? Milyen lépései vannak a felépítésének? A sorozat első részében ezzel ismerkedhetsz meg, megtudhatod, hogyan fogj neki annak, hogy hiteles énmárkád legyen, és ne csak egy felvett álarc, amit olykor felveszel, és eljátszod benne a kiválasztott szereped. A PDF-et itt tudod elolvasni és letölteni.

A következő részben arról lesz jó, hogy mikor érdemes foglalkoznod az énmárkáddal, milyen buktatói lehetnek, és hogyan csinálják a hírességek.

Ha már most számtalan kérdésed van, esetleg szeretnéd fejleszteni a saját énmárkádat, keress fel nyugodtan, és beszéljünk róla. Érd el a céljaidat, és változtasd meg a jövődet!

Szép napot kívánok Neked:

JRR

lifestyle&business coach

valtspozitivan@gmail.com