Az előző részben már bemutattam, hogyan tudsz nekiállni az énmárkád tökéletes kiépítéséhez. Mint minden tanulási folyamatnak, ennek is vannak buktatói, de természetesen ezeket el tudod kerülni.

Sokan esnek abba a hibába, hogy a felgyorsult világunkban mindent rögtön és azonnal akarnak. Az énmárkaépítés nem egy rövid sprint, inkább egy maraton lefutásához hasonlítanám, ahol bizonyos kilométerek megtétele után feladná az ember, mert több probléma is felmerül. Ezeken túl kell lendülni, és megoldást találni rájuk, ahogy mindenre.

Bele sem gondolunk abba, de a sztárok 99%-a rendelkezik saját énmárkával (sőt, többek neve már márkanévként is funkcionál, gondoljunk csak Karl Lagerfeldre, vagy éppen David Beckhamre), aminek a kiépítésén, fenntartásán egy egész csapat dolgozik. A PDF-ben találsz egy példát is arra, hogyan tud egy fényesen tündöklő csillag pillanatok alatt a padlóra kerülni, majd szakembereknek hála, újra visszatérni a reflektorfénybe.

A letölthető PDF-et ezen a linken találod.

Az énmárkaépítés első anyagát pedig innen tudod letölteni.

Ha már most számtalan kérdésed van, esetleg szeretnéd fejleszteni a saját énmárkádat, keress fel nyugodtan, és beszéljünk róla. Érd el a céljaidat, és változtasd meg a jövődet!

Szép napot kívánok Neked:

JRR

lifestyle&business coach

valtspozitivan@gmail.com